צור קשר צור קשר   077-5447497 :מוקד שירות והזמנות call to sitepoint כניסת לקוחות
logo sitepoint
co.il 68 org.il 71 com 48 מבצע דומיינים
שירותי התקנה וניהול שרתים ( ניהול סיסטם )

כל עסק גדול או בינוני מעוניינים שיהיה ברשותם שרת דואר או שרת WEB, מציע לך סייט פוינט ניהול שרתים מקצועי אמין ויציב, המבוסס על תמיכה טכנית מקצועית, לרשותינו ניסיון רב בהקמה ותחזוקת שרתים ייעודים, המותאמים במיוחד לצרכי העסק שלך. מכיוון שבשוק קיימים מגוון רחב של שירותים הנבדלים זה מזה אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ רחב הוא מקצועי תוך ביצוע התאמה לצרכים שלכם תוך מתן דגש על תקציב.

כל שרת שכנס לחוות השרתים שלנו מחובר למערכת דגימות והתראות, הנמצאת תחת השגחה ופיקוח של צוות מקצועי, הציוד מחובר לתשתיות מתקדמות של cisco ו HP.

איך ניתן לרכוש את השרת/שירותים?

לרשותינו מגוון שרתים ייעודים הכוללים פאנל ניהול DirectAdmin או cPanel במחירים אטרקטיבייים, להלן רשימת השרתים שבמלאי בחר מהרשימה את השרת שהכי מתאים לך.

תמחור חבילות השירות שלנו מתחלקות ל 3 קבוצות

א. הסכם שירות שבו מקבלים רישותים תחת מטריה אחת הכוללת: תחזוקה, שירות, תמיכה, ייעוץ טכני,רישיונות מוזלים ושירותי הדרכה מתקדמים.

ב. בנק שעות שבו בדומה להסכם שירות שנתי רק ניתן ללקוח לפי בנק שעות עבודה שניתן לניצול על ידי הלקוח הנקבע מראש בהסכם.

ג. לפי קריאה שירות זה פועל על פי קריאות שירות המתקבלות במוקד שירות הלקוח. מיועד בדרך כלל לבתי עסק קטנים הצריכים פתרונות לתקלות באופן מידי ומתן פתרונות אחזקה בתדירות נמוכה.

מה הם סוגי תמיכה שלנו?

שרת לא מנוהל - שרת לא מנוהל מגיע עם רמת תמיכה בסיסית, אנו מקימים רק את השרת עם התקנות בסיסיות בלבד, כולל ביצוע התחולים (הפעלה מחדש) מעבר לכך לא ינתן יותר שום שירות (לא ינתן תמיכה טכנית).

שרת מנוהל - שרת מנוהל הוא שירות ייחודי המספקת סייט פוינט לעסקים וחברות גדולות, שירות זה כולל התקנה פאנל ניהול Cpanel, ניטור פעילות השרת, התקנת עדכוני אבטחה מתקדמים המתאימים באופן ספיציפי לשרת וזאת על פי איפיון מוקדם, והתקנות תוכנה צד שלישי, הגדרות לפי צרכי הלקוח.

מה אנו מספקים במסגרת השירותים שלנו?

ניטור 24/7, אחת לדקה, בדיקת זמינות השרת והשירותים. תוך ביצוע מעקב אחר לוגים של המערכת, ביצוע עדכונים שותפים כולל עדכוני אבטחה רלוונטיים ככל שנדרש, ביצוע גיבויים באופן קבוע בסיסת הפיתוח למקרה של קריסה או נפילה, ביצוע בדיקות מקום פנוי בדיסקים כולל בדיקת עומסים על פעילות CPU בשרת. במידה ויש לבצע שינויים או תוספות ב IIS/APACHE דבר זה יעשה תוך זמן קצר עם קבלת הבקשה במערכת, שירות זה ללא תוספת תשלום. לכל זה צרפנו גם הנפקת דוחות מסודרים אחת לחודש הכוללים את רמת פעילות התעבורה ומדדי תפקוד השרת, הקמת חומת אש Firewall.

למי מתאים פתרון אירוח שרתים/שירותים ?

לקוחות המנהלים מערכות מידע, מערכות הנהלת חשבונות ויישומי ERP ו CRM, מערכת SharePoint לקוחות המנהלים אתרי אינטרנט ואתרי מסחר אלקטרוני כבדים במיוחד,לקוחות המבצעים פיתוחי תוכנה בנקודות מרוחקות בארץ או בעולם, אחסון מערכות WEB או הפליקציות המצריכות רוחב פס רחב במיוחד.

מעוניינים להתייעץ חינם עם מומחה שלנו בנושא ניהול ותחזוקת שרתים? מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם
כללי שרותי אחסון אתרים חבילות אחסון מומלצות שירותים נוספים תמיכה ומאגר ידע שירותים והתקשרות
מי אנחנו אחסון אתרים - לינוקס Linux Advanced אחסון מחשוב ענן כניסה לניהול אחסון פתיחת פניה טכנית
אומרים עלינו אחסון אתרים - ווינדוס Windows Standard אחסון שירותי מחשוב IT פנאל ניהול DirectAdmin הפניית לקוחות
בין לקוחותינו אחסון אתרים - ריסלר Linux Advance חבילת ריסלר שרתים יעודיים פנאל ניהול Cpanel סייט פוינט - בפייסבוק
דרושים אחסון אתרים - וורדפרס Professional אחסון וורדפרס רכישת דומיין בלוג מקצועי אבטחת אתרים ו PCI
תנאי שימוש שרתים וירטואלים VPS שרת Linux 30GB VPS שירותי גיבוי שאלות ותשובות מרכז מידע טכני
מדיניות פרטיות מפת אתר
כל הזכויות שמורות © 2007-2019